sobota, 2 czerwca 2012

Gruszki na wierzbie


Ostatnio dodane blogi:

The Other Supernatural
Autorka: Alayah
Opis: Na blogu zamieszczone są dwa opowiadania. Pierwsze z nich jest w pewien sposób parodią serialu, są w nim wydarzenia z serii aczkolwiek jest w nim moja własna bohaterka Mary - Linnette.
Opowiadanie 1: Mary jest bliźniaczą siostrą Deana. Jej brat niedawno wrócił z Piekła za sprawą tajemniczego Anioła Castiela. Jest zdezorientowana tą sytuacją, sprawy komplikują się jeszcze bardziej kiedy dziewczyna odkrywa w sobie rodzące się uczucie do Castiela. Przebudzenie mocy jaką dziewczyna w sobie skrywa też nie było mile widziane, przynajmniej z początku. Najgorszą jednak rzeczą okazał się pogarszający się stan Sammy'ego...
Opowiadanie 2: Mary niedawno straciła brata bliźniaka, rozdzieliła się z młodszym bratem i przez pewien czas podróżowała sama starając się pomagać ludziom. Zdawać by się mogło iż w jej życiu nie ma już nic stałego... Jednak nie długo po śmierci brata w jej życiu pojawił się tajemniczy, ciemnowłosy mężczyzna w prochowcu. Pojawiał się i znikał, nigdy nie zostawał na długo, nigdy z nią nie rozmawiał ale po prostu był w najważniejszych momentach.
Czy Dean wróci do swojej rodziny? Co łączy Winchestera z owym tajemniczym osobnikiem?


Autorka: Kira Lyra
Opis: Za każdym razem, gdy zbliża się kres wszelkiego życia, na Ziemi zbierają się Żywiołaki, by odwlec katastrofę. Jednak tym razem coś się stało. Żywiołaki zostały schwytane i uwięzione w klatkach, których nie potrafią zniszczyć, a apokalipsa nieuchronnie nadciąga...
Dean i Sam Winchester otrzymują zadanie najwyższej wagi, by odszukać zagubione Żywiołaki i przywrócić im ich wolność. Lecz co jeśli klatka ma podwójne dno?
Już po znalezieniu pierwszego Żywiołaka dowiadują się, że zostały one uwięzione w ciałach ludzi, które wypalają się i przymierają przy użyciu choćby najmniejszej ilości magii.
„Ostatni Element" opowiada o nieustającej walce z czasem, pościgu za wolnością, życiem i... miłością, która jest nierealna i niezwykle niebezpieczna. Opowiada o tym, że pożądana przez nas rzecz może być ukryta nawet w niepozornym ciele rudej istoty.



Informacja I

Chcemy ogłosić konkurs na nowe kategorie tematyczne Supernatural! Jak sami doskonale wiecie, większość blogów w naszym spisie jest pod szyldem „Wielka Trójca +”. Trzeba to zmienić!
Pomysły na kategorie wysyłajcie na casshasgreatass@gmail.com
Na propozycje czekamy do końca czerwca!
A co z nagrodą? Cóż, nic w tym świecie nie jest za darmo… Button zwycięzcy będzie widniał przez cały lipiec na łamach głównej strony SPN-mania!


Castiel: Miesiąc to długo... Wy ludzie już nic nie robicie z dobrej woli.
Evil Angel: Castiel, co ty dzisiaj taki marudny? Agent, nie wiesz o co mu chodzi?
Agent Ford: Pewnie pszczoły mu zwiały i się teraz na nas wyładowuje. Mówiłam mu, że mogę mu poprawić humor, a on wziął i zapiął płaszcz. Prawda Cass?
Castiel: Jesteś złą kobietą!
Evil Angel: I pewnie znowu na złość nam założył gacie? Oj, Cass, Cass...
Castiel: *strzela focha*
Agent Ford: No patrz. Mamy obrażonego anioła, walącą się chatę i brak wina. Chyba też zacznę się dąsać.
Evil Angel: A do tego konkurs na głowie! Patrz, a Cass miał się nim opiekować...
Agent Ford: Mówiłam ci, że to tchórz!
Castiel: Nie jestem tchórzem, jestem aniołem... Tak jakby.
Agent Ford: Już ci mówiłam, jeśli ty jesteś "czymkolwiek" i to "tak jakby" to ja jestem Matką Boską. Oboje wiemy, że daleko mi do świętych, więc zacznij wreszcie ogarniać. Tchórzu.
Castiel: Jesteś nie miła *zrobił smutną minkę*

Informacja II

Regulamin uległ zmianie. Rozbudowaliśmy podpunkt 6b. Fragment:

6.  Ze swojej strony oferujemy:
b.      Informacje o pojawieniu się nowych postów na blogach zapisanych w SPN-mania.
— W tym celu, poprzez komentarz w rubryce "Nowe posty", wysyłacie nam krótki opis najnowszego rozdziału lub jego fragment (max. 100 słów).
— Prosimy o wysłanie opisów tuż po publikacjach rozdziałów.
— Noty z informacjami o nowych postach pojawiają się w każdy czwartek.
               
Prosimy o ustosunkowanie się do zmiany.


Agent Ford: Ja? Ja jestem spoko, jeszcze. Przestanę być miła, jak zobaczę, że ktoś gwałci regulamin. I ciebie też się to tyczy, ty! Ty! Ty... Skrzydlaty cośku, ty!
Castiel: Wolę pszczoły.
Evil Angel: Ależ to w niczym nam nie przeszkadza *wymruczała pod nosem*
Agent Ford: Zwłaszcza, że wybijemy pszczółki! Kupiłam świetny spray na robale!
Castiel: Nie! Nie pozwolę! *znika i po chwili pojawia się ze sprayem w łapce*
Evil Angel: I po co mu mówiłaś? *przewraca oczami*
Agent Ford: Cholera. Wydalam na niego ostatnie drobne ze skarpety, którą znalazłam pod podłogą!
Evil Angel: I nie kupiłaś wina?!
*Castiel rozpracowuje spray*
Agent Ford: W zasadzie... Poszłam do baru. *Chrząka nerwowo*
Evil Angel: Beze mnie?!
*Cass psika sobie sprayem w oczy*
Agent Ford: Ummm... *ściąga kapelusz i zaczyna zgniatać rondo* Bo... Zadzwonił Dean.
Evil Angel: Znowu chciał żebyś naprawiła mu Impalę, bo on nie wie czemu nie robi brrruuuum?
*Castiel bezradnie macha łapkami*
Agent Ford: Nie... Impala robi brrrruuuuuum. I to jak!
Evil Angel: Nie mówi, że robili... *patrzy na Cassa* Ty, co mu jest? Castiel?
Agent Ford: O mój Boże! Cass! To na pszczoły, nie do oczu! *chwyciła butelkę wody i rzuciła się w stronę anioła, oblewając go mineralną*
*Cass jęczy*
Evil Angel: Ty, chyba nie pomaga. Agent, zrób coś, bo anioł nam oślepnie!


Informacja III

Wspólnie z Castielem doszliśmy do wniosku, że zrobienie „planu tygodnia” jest dobrym pomysłem. Plan tygodniowy SPN-mania wygląda tak:
Poniedziałek: „Ciekawostki z Internetu”
Czwartek: „Najnowsze posty”
Piątek: „Informacje o Supernatural, czyli opisy bohaterów, scen i wszystkiego, co mogłoby Wam pomóc w pisaniu”
Co druga sobota: „Wesoła twórczość, czyli losy Cassa, Agent Ford i Evil Angel”

*KILKA MINUT PÓŹNIEJ, GDY AGENT FORD I EVIL ANGEL JAKO-TAKO OPANOWAŁY SYTUACJĘ*
Castiel: To diabelskie narzędzie! *zawołał, próbując potrzeć oczy rękawem płaszcza*
Agent Ford: Ani mi się waż! Nie po to zmarnowałam trzy litry wody, żebyś się znowu drapał!
Evil Angel: Coraz gorzej z nim... A mamy tyle roboty na głowie! *spogląda na Cassa*
Agent Ford: Cass, słoneczko, jak to było? "Będę czuwał nad planem tygodnia, obiecuję!"
Castiel: Ale ja będę!
Agent Ford: W tym stanie? Nad własnym płaszczem nie panujesz!
Evil Angel: Żeby tylko nad płaszczem... *poprawia jego mokrą fryzurkę* Oj, Cass, Cass, co z ciebie wyrośnie? Gruszki na wierzbie czy śliwki na sośnie? *zanuciła*
Castiel: Bóg nie stworzył nas na wzór drzew.
Agent Ford: Padłam i nie wstanę. Serio, powinnam była zostać w barze z Deanem. Ponarzekać na kiepską whiskey, posłuchać Blue Oyster Cult i pograć komuś na nerwach...
Evil Angel: *poruszyła skrzydełkami* Tak, a ja mogłabym zostać na Chippendalesach, wiesz w tym nowym klubie. Jak on się nazywał? Red Dragon? Ale przecież ten biedny aniołek mógłby bez nas oślepnąć! Gorzej jak z dzieckiem...
Agent Ford: Ciężkie to czasy, kiedy musisz się troszczyć o więcej niż jeden tyłek.
*Cass prychnął i wsadził dłonie do kieszeni, kiedy Ford walnęła go po łapach za drapanie kącików oczu*
Evil Angel: I to jeszcze jakie! Dean i Sam stwierdzili, że ich tyłki są zbyt absorbujące... Swoją drogą... *rozkojarzyła się*
*Ford walnęła Evil przez łeb*
Agent Ford: Ja nie zasnęłam w Impali, więc ty nie masz prawa myśleć o tyłkach Winchesterów! Cass, powiedz jej!
Castiel: Ja oglądam pszczoły. Nie lubię konfliktów.
*Angel zrobiła rozżaloną minkę, patrzą oskarżycielsko na Agent*
Evil Angel: Ale to moja wina, że Cass znowu się ubiera?! To przez Deana, odkąd ten go skarcił za pojawienie się nago w Impali! Ja mam swoje potrzeby!
Agent Ford: Powinnyśmy zadzwonić po Meg. Tak od czasu do czasu.
Evil Angel: Myśli, że po ostatniej akcji chciałaby do nas wpaść? Nie pamiętasz już, jak nie zrozumiała urodzinowego żartu?
Agent Ford: Mam schizofrenię. Mówiłam ci, że nie byłam wtedy sobą. Nie pamiętam co się stało!
Evil Angel: No tak, ona też wolałaby nie pamiętać, jak groziłaś jej sztucznym nożem na demony, zmuszając do umycia nam toalety.
*Ford przygryzła dolną wargę*
Agent Ford: Cóż, jestem pewna, że było warto!
Castiel: JESTEŚ ZŁĄ KOBIETĄ!

1 komentarz:

  1. Oo już moge komentarz dodać ^^ Super xD Wszystkie pomyślunki zawarte w informacja są świetne, więc czekamy niecieroliwie na każdy dzień z planu tygodnia. No i jak zwykle scenki z życia są boskie, te tekściki mnie rozwalają :D
    Faith

    OdpowiedzUsuń

Superntural posts

  • [鬼太郎誕生]玉碎 - *CP:モブX水木 *モブ需要有一個名字,在這裡是山田。 *R18 兩個穿西裝的男人跌跌撞撞地進了房間。 水木將男人安置在床上,站起身,腳步有些不穩地走去將房門上鎖。他在黑暗中摸著牆壁,還沒找到電源開關,皮鞋先踢到東西。水木蹲下身,在面板上摸索了一陣,強風隨著扇葉轉動的聲音打在他發熱的臉上,他...
    2 tygodnie temu
  • Cuisinart Stand Mixer Buyer's Guide - Cuisinart Stand Mixer Buyer's Guide If you're looking for a new kitchen appliance, you might want to consider a Cuisinart stand mixer. They're consider...
    3 lata temu
  • Shopping with an Ostomy - When you find out you're going to be getting an ostomy your whole world changes. Information is thrown at you at a lightning pace. More information than...
    3 lata temu
  • 00. Prolog - Chcesz żebym opowiedziała Ci bajkę? Pewnie tak, skoro tutaj trafiłaś. A więc usiądź wygodnie przed swoim komputerem i owiń się ciepłym kocem, bo momentami...
    10 lat temu
  • Zakończenie… - Zawsze nadchodzi taki dzień, gdy wszystko się kończy. To opowiadanie zakończyło się jakiś czas temu, ale nadal jest w moim sercu Jeśli lubicie moją twórczo...
    11 lat temu
  • Informacja - Zapraszam na pocalunek-lowcy
    11 lat temu
  • 03. Danger is my stalker - Wszystko w niej gwałtownie się zatrzymało; począwszy od serca, które zrobiło chwilowy przystanek, aż na piciu soku pomarańczowego skończywszy. Ledwo oddyc...
    11 lat temu
  • 04. Tajemnica przyciąga tajemnicę - Opustoszały cmentarz był tak samo wyludniony, jak parę sekund wcześniej. Dean jeszcze przez chwilę lustrował teren wzrokiem, po czym prychnął i rzucił kart...
    11 lat temu
  • One. Only to see it dying - *And power was given unto them over the fourth part of the earth,* *to kill with sword,* *and with hunger,* *and with death,* *and with the beasts of the e...
    11 lat temu
  • Rozdział 4. - Rozdział 4. „Rozwiązując problem należy patrzeć do przodu z perspektywy niepewnej i wielorakiej przyszłości.” Madison była pewna, że to sen i ani trochę...
    11 lat temu
  • Ósmy – Przeznaczenie - ,,I na moim podwórku kiedyś zaświeci słońce.” - Stephen King Jej oczy stały się całkowicie czarne, kiedy uniosła dłoń i przygwoździła demona...
    11 lat temu
  • Prolog - Przyjmijmy, że nie jesteś jedynakiem, jesteś dziewczyną, która ma aż siedem sióstr. Przyjmijmy, że spośród ośmiorga córek Ty jesteś najmłodsza i – jak to ...
    11 lat temu
  • Prolog - Oto i nowe opowiadanie.Do tamtego może jeszcze wrócę. Jak na razie będę dodawała to Miłego czytania Prolog Nowy Jork w stanie Nowy Jork, 24 marzec 2009 Nad...
    12 lat temu
  • 7. ‚Wind Of Change’ - Tak, tak, zawiesiłam bloga… Znalazłam jednak chwilę i skleciłam ten rozdział. Mam nadzieję, że się podoba. To jest finał pierwszej części. Jeśli chcecie, ...
    12 lat temu
  • - 15. „Jestem kimś, kto nie pozwoli Ci umrzeć” - - - 15. „Jestem kimś, kto nie pozwoli Ci umrzeć” – Kolejne minuty, a nawet sekundystawały się nie do zniesienia. Godziny niewiedzy i zdenerwowania dawały im ...
    12 lat temu